A comeback

Wohow, we are back! Eller ja, i alla fall lillan (Alicia). Man saknar faktiskt att blogga, det är ett väldigt trevligt tidsfördriv.

Det har hänt en hel del sen sist, både i skolan och livet. Men för att bespara er ett milslångt inlägg så struntar jag i att skriva om det. Idag har jag haft en helmysig dag ute i solen. Började med att plugga lite ute på altanen i solen, naturkunskapen blev lite roligare då faktiskt. Sen åkte jag in till Uppsala och mötte upp Joakim. Vi satte oss vid ån, åt vindruvor, pratade och hade riktigt trevligt. Blev en sväng till parken vid Ekonomikum (stavning?) och sedan avslutade vi med att lägga oss i slottsbacken och bara ta det lugnt. Så himla skönt! Perfekt väder, man blir så himla glad.

Nu har jag vräkt i mig massa mat och snart blir det att plugga igen. Ett viktigt prov och jävligt stort prov i fysiologi på måndag och självklart så har man knappt pluggat... Men men, det löser sig nog. Först blir det att hänga lite på facebook, suprise huh?

Hoppas att alla har haft och får en härlig helg ute i solskenet!

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0