Återförening!

Imorn kommer MAlin hem, ska bli fantastiskt! Märkt att vi alla tre e dåliga på att uppdatera bloggen, o vi lovar förbättring...nu e det ju vår o då händer en massa spännande saker...som....Alicia tar studenten...Linda blir färdig med sin utbildning...Malin blir färdig med sitt första år i gtb...vi har sommar...o så flyttar Linda till USA på sensommaren.... På aftonbladets hemsida publicerade de idag vad kändisar har haft för resultat på högskoleprovet. Stackars Malin Moström hade bara 0.1....ingenting som jag skulle vilja att hela Sverige fick veta.....ELAKT Aftonbladet! http://www.aftonbladet.se/temahogskola/article4604924.ab e länken om ni vill kika själva. Personlign hade jag 1.1 vilket jag ser som en stor bedrift då jag enbart hade 8 rätt på orden (av 40)...... Nä läggdags! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehhh vet inte vem av er tre ljushuvuden som skrivit detta briljanta inlägg men den personen behöver nog en realitycheck. Brukar vara en hyfsad varningsflagga när man benämner sig själv i tredje person..... annars ganska kul blogg men behöver mer lättklädda bilder obv

2009-04-12 @ 18:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0