Avföring och inbjudningskort

Jag pluggade som en gris igår till provet i naturkunskap som vi hade idag. Till vilken nytta då sitter jag här och tänker, det gick inte bra alls. Det blir inget MVG för mig i b-kursen.. Men men, man ska inte klaga även om det känns tråkigt.

Efter provet så hann min böna Emma precis på samma buss som jag, och tur var det. Vi gick på stan ett tag, köpte inbjudningskort till studenten, lämnade böcker på bibblan och sen så åkte jag hem. Hittade riktigt fina inbjudningskort faktiskt och sparade 20 kr genom att gå upp till Akademibokhandeln istället för att köpa dem på Gallerix. TIPS!

Imorgon är vi lediga vilket är så otroligt, ursäkta mig, JÄVLA skönt. Det blir nog att åka in till stan och köpa BH till studentklänning med mamma imorgon. Dagen närmar sig med stormsteg, lite läskigt faktiskt men det ska samtidigt bli så otroligt skönt. Kommer dock sakna klassen, skolan och lärarna som är världens underbaraste.

Jeff Buckley - Lover, You Should've Come Over
. Underbar låt.

Ps. Mina systrar är världens sämsta bloggerskor!!! Ds.
Ps 2. Men jag älskar er mest i hela världen ändå. Ds.

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0