Morning glory

Har märkt av att vi är lite dåliga på att hålla denna blogg lite uppdaterad (läs jag) så tänkte skriva ner några rader nu när jag ändå har ögonen öppna och krya nu på morgonen. Började skriva ett inlägg igår, men somnade på soffan (så mycket för de pigga och krya ögonen ;)). Så nu tänkte jag att jag skriver några rader såhär på morgonen istället innan jag ska upp för min frukost/brunch/lunch med tysken uppe i köket. Var på en jättemysig middag igår hos en tjej i klassen, är fortfarande full och god efter all mat vi tryckte i oss. Idag blir det fikamys med paret som bodde i mitt rum här innan mig och sen ska jag mysa lite i biomörkret med de blonda två (Karin och Anna). Härliga helg. Ska skriva ett längre, och roligare inlägg, senare. Magen börjar skrika efter mat och ville försöka ta med lite bilder senare (har ju inte den bästa talangen för det där med uppläggande av bilder och videos, är ju trots allt den minst otekniska systern av oss tre, hur nu det är möjligt.. ;)). Tänker på er, fem dagar kvar! Stor kram, Malin.

Kommentarer
Postat av: Malin

den mest otekniska systern skulle det ju vara ;)

2009-04-04 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0