Mrs Morgonfrilla

Jag vet inte hur vanligt det är, men jag vaknar upp varje morgon med ett tilltrasslat fluff till hår. Det händer alltså inte bara någon gång ibland, utan varje natt lyckas jag skapa detta kaos till hår. Vad gör jag i sömnen? Vad för sorts drömmar har jag egentligen? Man kan ju alltid hoppas att mina vilda nätter bidrar till lite bättre kondition. Hm, den meningen kan misstolkas men gör det icke! För att ni ska förstå vad jag menar så tog jag faktiskt kort på gårdagens morgonfrilla...



Kanske inte världens bästa bild, men stackars min framtida pojkvän säger jag bara. Lär ju få en chock varje morgon när monstret bredvid honom vaknar..

/ Alicia

Kommentarer
Postat av: Jenny

morgonfrillan är den sötaste av alla frillor tycker jag :)

2009-04-28 @ 16:23:32
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: haha, nej det tycker jag inte! så söt så!! :)

2009-04-29 @ 15:37:41
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0