Myyyys

Nu ska jag packa ihop mitt pick o pack o åka till Gävle för kvällen. Ska mysa med min Emma, ska bli fantastiskt. Malin o jag pratade precis om hur less vi e för tillfället på att gå ut...hmmm, tja anta att man har sina perioder. Hur som helst. Ska bli så härligt! Har pluggat på bra idag o har nu beräknat hur de direkta kostnaderna varierar för olika fetmanivåer, känner mig så duktig! Heja heja! En sak till....Michaels o min ansökan e godkänd!!!! YIPPIE! SÅ nu väntar vi på att jag ska få hem papper från amerikanska ambassaden i Stockholm. VI tror ändå att jag kommer flytta först i augusti. HAr tagit på mig att jobba till i mitten av juli o kan nog kännas bra att vara ledig i ca 4 veckor o ordna upp allt innan jag flyttar! Åh vad härligt, allting närmar sig med stormsteg nu...uppsatsinlämning o Michaels besök här står näst på listan. ÅHHHHH jag längtar! Tar med mig kameran o lägger upp bilder från ikväll senare... PUSS! LA Linda

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh va roligt!!!!

2009-04-05 @ 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0