Talang och Göteborg

Godmorgon folket! Först vill jag bara skrika att JAG HAR PÅSKLOV! Ni anar inte hur skönt det är... Vi är dessutom lediga nästa måndag så då blir vi lediga en dag extra! Lovely. Igår så hade jag middagsmys hos grannen med Elin, Malin, Sara och Anna. Vi lagade kött och ungsbakad potatis med ost och gräddröra i. Svårt att förklara, men grymt gott var det! Sen så kollade på vi Talang 09 och bara myste. Underbar kväll med underbara vänner. Malin råkade skrika "HUNDEN HAR HERPES!" när hon skulle säga att den hade fått fnatt. Haha, roligt var det. Idag vet jag inte vad som händer. Kanske träffa en grabb eller vänner. Älskar sådana dagar som man bara tar som dem kommer. Juste, jag håller på att ställa mig i bostadskö på ett studentrum i Göteborg! Snart kommer jag syrran. :) Om jag kommer in på socionomprogrammet det vill säga.. Det hoppas jag verkligen att jag gör, har ingen plan B direkt. Kanske borde fundera på en sådan, även om jag brukar hålla mig till plan A. Nu är det säkert ett flertal slarvfel i det här inlägget men det skiter jag fullständigt i. Puss och kram, chokladbanan! / Alicia

Kommentarer
Postat av: Malin

jaaaaa, komsi komsi! ;)

2009-04-05 @ 01:42:19
Postat av: Y

vi ska ju till Irland också :) nån gång! :D

2009-04-05 @ 20:57:15
Postat av: Alicia

visst ska vi det ylva! :D

2009-04-06 @ 10:19:45
URL: http://thekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0