Dagens goda gärning

Nu är man lagom trött... Har jobbat delad tur idag, 7-21 med en rast på fyra timmar mellan 13-17. Har druckit lite bubbel och ätit godis med syster Linda nu på kvällen. Riktigt mysigt! Imorgon börjar man inte förrän kvart i fyra, så då slipper man gå upp klockan fem i alla fall. Men jag älskar mitt jobb så jag lider inte ändå!

Under min rast på fyra timmar så gick jag ner på stan. Först så handlade jag en jacka till syster som hon ville ha. Dock visste hon inte att jag skulle köpa den åt henne (kostade 49 kr på rean) så hon blev riktigt glad när hon fick den. Den var så snygg så att jag köpte en till mig med, så nu kan jag och syster Malin matcha varandra. ;) Jackan till henne är ett av de bästa köpen jag någonsin gjort, att se någon bli så glad slår allt!

Förlåt för tråkiga inlägg men hjärnan orkar inte komma fram med någon vettigt och intressant. På måndag är jag ledig, då blir det städ- och bloggdag!

Puss och kram, chokladbanan
/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0