Födelsedagsfirande

Igår fyllde den äldsta av systrarna Karlsson ** år! Är tydligen väldigt känsligt det där med siffror... Jag, Malin och pappa gick upp med frukost och sjöng (mumlade sömnigt fram något som skulle föreställa "ja må hon leva" runt sex. Linda åkte iväg och jobbade så jag och Malin åkte in till stan och fixade hennes present. Alltid ute i sista sekunden! När vi var klara och syster hade slutat jobba så mötte vi upp henne för att agera smakråd när hon skulle köpa bikini. Och tur var väl det! ;) Det blev en jättefin bikini tillslut och jag fick med mig ett linne hem. När vi kom hem så bjöds det på grillat och massor av godsaker. Grannarna kom över på lite fika och vi systrar hyrde film som vi avslutade kvällen med. Seven Pounds, en riktigt bra film med Will Smith.

Nej, nu börjar jag bli lite mör av allt skrivande. Ska in och jobba vid ett, jobbar heeeela helgen. Men men, pengar är alltid bra att ha!

/ Alicia

Kommentarer
Postat av: bloggare p icedaniel.se

Tack för filmtipset !

2009-07-23 @ 22:54:34
URL: http://www.icdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0