Jag lever! Det gör vi allihop!

Jobb, fester, bio, shopping.. Ja, det händer en hel del just nu så bloggen har blivit lidande.. Men nu ska lillasyster försöka ta tag i det här.

Helgen var helmysig. I fredags åkte jag och min vän Ylva in till Uppsala för att se på Ice age 3 i 3D. Innan bion så åt vi på Jalla och tog en öl på O'learys. Riktigt mysigt och filmen var verkligen hur bra som helst. Det är omöjligt att inte få ont i magen av alla skratt som den filmer ger. Klockren!

Dagen efter det så jobbade jag mellan sju och fyra. På kvällen så var vi ett gäng tjejer + Fredde hos Anna och drack lite. Det blev lite kubb med där mitt lag förlorade.. Crap! Jag måste öva lite känner jag, det här håller inte!

Idag på eftermiddagen så följde jag (efter lite tjat) med mamma till stan. Handlade lite på ÖB och drog vidare till Gränby Centrum och till sist Willys. På Gränby tog vi en fika, hur mysigt som helst. Det är skönt att få lite egen tid tillsammans, man kommer verkligen närmare varandra. Min älskade mamma, som kläcker ur sig roliga kommentarer dagligen och kör fel i rondellen när hon förklarar för mig hur man ska köra; "Var i helvete är vi nu då?!" 


Mamma bjöd på fika, jag tog en latte och hallon cheesecake!


Mamma tog en latte.. "Alicia, ta kort på mig med min latte!"


Innan fikat så testade vi lite kläder..

Nu ska jag kila ner och klämma i mig en skagenbaugette, mums! Längtar till imorgon, då ska jag få träffa min älskling Amanda!

/ Alicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0