Lite uppdatering

Jag får be våra trogna läsare om ursäkt för dålig uppdatering, men vi har alla fullt upp med jobb, möhippa och lite andra saker.

I helgen så har jag jobbat, fre-sön kväll. Efter jobbet i fredags så gick jag, Linda och Karin ut och tog en cider eller två. O'Connors, Salt och till sist Terassen. Riktigt trevligt!

Igår så blev det lite myshäng hos Malin med Häggan och Elin. Senare på kvällen så åkte vi in till stan och tog en drive-in på Max. Ett helt klart underskattat kvällsnöje. Det styrdes upp lite partyplaner för idag, så ikväll är det dags för fest igen. Malin och Häggan kommer hit på lite förkrök innan förfesten i Söderfors, musik och mys på min glasveranda. Blir dock att ta det rätt lugnt då man ska in och jobba kväll imorgon. Blev inringd till både imorgon och torsdag kväll. Money, money, money! Är så glad över att jag har ett jobb och att jag trivs så bra som jag gör. Alldeles underbart! :)

Kram på er allihopa!

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0