Partykväll

Urk... Nu sitter man här lagom sliten.. Kvällen igår var hur bra som helst, helt klart värt att må lite sämre idag.

Det började med en liten förfest hos mig med Malin och Häggan. Lite ölspel och musik, helmys. Sen skjutsade Elin oss till kvällens andra förfest hos Linus i Söderfors. Blev där ett tag innan vi drog vidare till Hedesunda, Ön och party. Öltält och dans klagar inte jag på direkt, alldeles underbart! Vid två när det stängde så fick jag och Malin skjuts hem av Johan och Daniel. Vid fyra kunde man lägga sig i sängen, så det tog emot lite när man vaknade klockan tio och insåg att man inte kunde somna om.

Idag ska jag alltså jobba kväll... Har tagit lite alvedon och försöker pigga och mig med musik. Det verkar funka för nu mår man lite bättre. Bara lite mat i magen som fattas.

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0