Uppe med tuppen

Jag hatar när man har läskiga drömmar som känns så himla verkliga. För några nätter sen drömde jag att jag fick barn, helt oplanerat och jag ville verkligen inte ha det. Usch, det var inte kul... Annars så brukar jag drömma och missiler som flyger ner mot en och liknande saker. Egentligen är det ganska häftigt att man drömmer, men jag kommer aldrig att förstå varför hur många förklaringar jag än får höra.

Det var längesedan jag var uppe såhär tidigt. Vaknade när systrarna åkte till jobbet, slamrande dörrar och liknande är inte så populärt såhär tidigt på morgonen... Men man får se det positiva i det hela, nu kan jag äta en brakfrukost och titta på en film i lugn och ro.

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0