Massa bilder och mer kärlek

Igår så ägnade jag förmiddagen åt att rensa och organisera allt på min sida. Alla bilder, musik, videoklipp, texter m.m lades in i fina mapper så att jag kan hitta allting. Hittade en hel del roliga bilder, bortglgömda och man blir så himla nostalgisk när man tittar igenom dem. Man inser hur mycket man har hunnit uppleva med vissa människor, särskilt två stycken. Malin (Häggan) och Elin är de vänner som jag har känt längst (16 och 14 år) och jag hittade en hel del foton på oss tillsammans.


När vi gick i 3an


Klassresan till Vässarö i 6an


Fest hos mig -06


Ihopklippt från en fest hos Elin -06


Förfest hos mig innan gatufesten -06


Fest hos Elin -06


Fotbollsläger i Älmsta -05



Grillning och äventyr ute på sjön i en trasig båt vid Hov -06


På väg till Öhus -05 (jag gömmer mig bakom dem)


Efterfest hos mig efter Ålandsresa -06 (jag och Elin)


Häggan och jag hos Mathilda -05

Jag kan fortsätta hur länge som helst.. Avslutar dessa inlägg med massor av kärlek till dessa brudar. När vi var mindre sa vi alltid "läbybrudarna forever" och det är något som jag står vid fortfarande. Det spelar ingen roll hur långt ifrån varandra vi hamnar, vi kommer alltid att vara tillsammans. Forever.

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0