Dagens i-landsproblem

Jag mår mycket bättre och är så gott som frisk, i alla fall symptomsfri. Kåvepenin visade sig vara en medicin som tog bort halsflussen och den påstådda körtelfebern, som inte var det utan bakterier och då kunde botas med pencillinet. Men när man tar dessa tabletter så får man inte äta två timmar för eller en timme efter att man har tagit den. Så nu sitter jag här, hungrig som ett as, och stirrar frenetiskt på klockan som verkar gå långsammare enbart för att jävlas med mig. 50 min kvar, sen får jag äta. Som jag kommer att äta då!


Kycklingmål Classic med smält ost på Max... Mmmmmm!

Förutom det så mår jag otroligt bra. Åkte in till stan och gick där en sväng innan jag åkte hem och övningskörde med pappa. Lite problem vid en vänstersväng och ett motorstopp var misstagen den här gången, men jag känner att det i alla fall går framåt. När pappa är helt lugn och inte behöver ta tag i handtaget ovanför dörren, då vet jag att jag är en säker förare. Eller ja, en bit på vägen...

På fredag börjar jag jobba och jag ser fram emot det. Är så himla glad över att jag kan jobba och inte ligger i sängen med körtelfeber.

Puss och kram på alla nära och kära som läser.
Tackkorten från studenten ska jag fixa, snart! Ber om ursäkt att det har tagit så lång tid...

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0