En kväll i Öregrund

Igår hade jag en helmysig kväll i Öregrund tillsammans med Emma och Amanda. Först köpte vi med oss lite mat som vi åt ute i hotellets trädgård. Jag jobbade på hotellet förra sommaren tillsammans med Emma och Amanda, Hotell Flora heter det. Hur fint som helst, ett litet tips! I alla fall, efter maten så satte vi oss på Köket där vi tog en efterrätt och en drink. Där satt vi bara och pratade en bra stund innan det var dags att gå till bussen. Helt underbara tjejer det där, vänner för livet!


Min efterrätt, hur stor som helst! Inte för att jag klagar direkt... ;)

Ikväll blir det att kolla på Sverige - Serbien tillsammans med familjen. Vi har laddat upp med en massa gott, nu jävlar! HEJA SVERIGE!

/ Alicia

Kommentarer
Postat av: Emma

älskar dig! Du är bäst PUSS

2009-06-24 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0