Ledig!

Yippie! Jag e ledig, en dag av 7 i veckan e inte illa ;)

Har inte gjort så jätte mycket vilket är skönt. Var på morgonpromenad med syrrorna o pappa. Vid vilken pappa och0 jag går först medan Alicia och Malin omväxlande skriker: fortare! samt Bra tempo Linda........och pappa!

Efter denna uppfriskande promenad tittade jag på film medan Malin och Alicia låg och solade (jag solade lite senare). Såg The Pursuit of Happyness, med Will Smith. Fantastisk film baserad på en sann historia. Trialern nedan, HYR DEN!



Efter det kom Anna och lilla Chloe och hälsade på. Anna är barndomsvän med Malin. Fikade o hade det bra.

Har varit inne på studentportalen minst 10 ggr idag. Vill ju så gärna veta mitt betyg på uppsatsen och tycker att de borde lägga upp det innan midsommar. Spännande.....Jag e nöjd, hoppas min handledare är det också........

Nu ska vi titta på en till film!

Ps: spana in Elvis ;)

 


Puss

~Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0