Midsommar 2009

Nu är midsommar över, och vilken helg det har varit!

I fredags så gick jag och Sara först över till Jennie där ett helt gäng människor var. Det bjöds på grillat och paj, hur gott som helst! Lilla sötnosen Elvira var också med, så himla söt. Efter några timmar där så drog vi vidare till Österby och Erik för kvällens andra förfest. Sedan gick hela sällskapet till herrgården där vi dansade lite, eller jag och Kritan hängde mest i öltältet. Vid två kom Häggan, vår chaffis för kvällen, och hämtade oss.

På lördagen var det bara dags att börja om, lite småseg var man. Denna gång var det förfest hos Karlssons och då vädret var så himla fint så kunde vi till och med sitta ute ett tag. Underbart! Vid sju så var folket samlade och förfesten började på riktigt. Ölspel, nötter och musik satt verkligen fart på människorna. Strax innan elva (tror jag) åkte vi vidare till Lövsta. Riktigt rolig kväll och som slutade med övernattning i Söderfors, vilket tyvärr gjorde att jag inte kunde hälsa på kusin Fredrik... Men men, det kommer fler dagar. :)

Idag ska jag till Öregrund och äta med Amanda och Emma. Har inte sett dem sen studenten, så vi har bra mycket att ta igen. Längtar som en galning, vill att klockan ska gå fort så att man får krama om dem!

Ska slänga in lite bilder, sen är det frukost ute i solen som gäller.
Hoppas ni har haft en minst lika bra helg som jag!

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0