Spontanitet sätter färg på tillvaron

Jag fullkomligt älskar spontana saker! Som igår, då drog jag iväg till Södersfors och hängde med lite människor. Sedan köpte vi lite grillgrejer, åkte ut med båten, grillade och besökte någons stuga. Hur mysigt som helst! Idag så blir det ett spontant restaurangbesök (kinamat) med ett gäng polare, ska bli riktigt trevligt. Jag är inte den som planerar in saker, det blir mycket roligare när något bestäms på fem minuter än att det ska planeras i veckor. Eller ja, det beror väl på... Jag är en spontan person helt enkelt, och jag älskar det!


Googlade på galen kines, tyckte att denna bild stämde rätt bra med sökorden.

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0