Fredag, fredag, fredag

Ursäkta men, FAN så skönt det är med sommar! Har legat ute i två dagar nu och jag skulle kunna ligga ute i 9348439 dagar till. Inte för att jag blir speciellt brun (tack kära pappa) utan för att det är så himla skönt att känna solens strålar. En skön stol, lite musik, en bok och självklart massa sol, det är guld värt! Nu saknar bara mina efterlängtade lantchips med gräddfil och löksmak och ett kallt glas med pärondricka. Förhoppningsvis så har mamma med sig chipsen när hon snart kommer tillbaka från affären, hoppas hoppas!

Idag är jag ledig, imorgon likaså. Det innebär mer sol, mer planerande inför studentdagen och allt vad den innebär. Ni får ursäkta att jag tjatar, men det är faktiskt om fyra dagar. På fredag. Mindre än en vecka. GALET!

Nä, nu ska jag fortsätta att sukta efter mina chips. Snälla mamma, kom hem snart!

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0