Förkyld och oralsex.....

Nu sitter jag här med mina älskade Franssons. Vi har ätit taco, åt så mycket att jag nu inte får igen jeansen.. illa, men gott. Har även åkt på en kanonförkylning, jobbigt Allra helst med tanke på att jag imorgon begär mig till Stockholm för att fira både Linda på lördag o Joanna på söndag. Ska bli så kul. Hoppas hoppas jag mår bättre imorgon. Ska sova länge, länge imorn bitti....

Sen vill jag även säga GRATTIS MARYLAND! Mina älskade terps (sköldpadda på engelska, och MArylands maskot) gick vidare från första slutspelsomgången  i collegebasketligan. Såååå kul! Goooooooooooooo terps!

Om ni undrar över varför oralsex är inkluderat i min rubrik på inlägget så e det för att min kära mor imorse på väg till jobbet upplyste mig om att jag nu minsann måste sluta med oralsex för att man kan få cancer av det.......tydligen e det en nypublicerad studie som precis har visat på det....nu lever ju jag som sagt i celibat, så  om man inte kan få cancer av vibratorn tycker jag att mamma ska chilla lite ;) Sen så e en studie inte tillräckligt bevis för denna statistikstudent!

Nu ska vi snart titta på vem som åker ut från let's dance. Jag hoppas nog Magnus för Laila var f-n så bra ikväll. But you never know......

Efter att ha sett nedan video (som även är kvällens godnattvisa) har jag fått en mängd inspiration till min och Michaels
 bröllopsdans......


Puss på er!

Linda

Kommentarer
Postat av: fia

haha klockrent!

2009-03-20 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0