Förkylning och Ålandskryssning

Det var inte mysigt att vakna imorse. Näsan var täppt och munnen torr, jag har blivit förkyld. Så det blev att ta med sig lite hushållspapper (då vi inte har några näsdukar) på bussen. Det värsta jag vet är att sitta och snörvla var femte sekund. Inte för att det är så kul att snyta sig offentligt heller, men vad gör man...

På 83:an till skolan så fick jag ett mess av Bunny #19 (Elin) som frågade om jag var på att åka till Åland. Självklart svarade jag, så nu blir det att åka båt (och dricka lite) på fredag. Jag hoppas bara att den här förkylningen har gett med sig då..

Dags för dagens andra lektion, filosofi!


/ Alicia


Kommentarer
Postat av: Malin

lät ju inte som en dålig kombo det där ;) vad härligt med kryssning!

2009-03-16 @ 11:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0