Förrätt: Ugnsbakad rengöring.

Kom precis innanför dörren i mitt i lördags så städade rum.. (behöver jag säga att det inte är så städat längre? Hopplös var det ja). Förstår inte hur jag lyckas, får ta och knipa en sambo i framtiden med en sån där härlig ådra av dammallergi. Vore inte helt fel.. ;)

Idag har vi suttit med en av våra seminarieuppgifter, och fick reda på att seminarierna kommer vara utan lärare. Skoj! Inte lika skoj var det när vi fick reda på poängdelningen på frågorna till tentan, men nu är det  bara och tuta och köra!
 Det som sitter det sitter, sen är det inte mycket mer man kan göra. Ska unna mig en läsfri kväll nu med att rengöra ugnen (lycka!) och sen sitta och trycka i mig lite kladdkaka med Anna efter det. Underbart!
(sen får vi se vad tandläkaren säger om det på onsdag, men ska skrubba tänderna ordentligt tisdagkväll och onsdagmorgon och hoppas på det bästa).


Fina Anna och så jag - när pappa var i stan och härjade med sina arbetskamrater ;)


Nej nu kurrar magen och köket är så gott som tomt, så ska upp och sno åt mig en spisplatta och laga lite innan jag går loss på ugnen (yes i can!).

/ Malin


Kommentarer
Postat av: Linda

You can do it! Fantastisk bild på dig o Anna!

2009-03-16 @ 22:01:36
URL: http://tallandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0