Galen Ålandsresa

Lillasyster har återvänt till bloggen...

Jises, vilken lördag säger jag bara. Spårad, galen men framförallt så himla rolig! Den hann hända mycket på den fem timmar långa båtresan mellan Grisslehamn och Åland. Vi åt och bosatte oss vid baren. På hemvägen fick vi sällskap av Väddös herrlag, mycket uppskattat! Särskilt när en av dem, Mats, beställde in champange. Det var bara att dricka och vara glad! När vi kom tillbaka så satte vi oss på bussen tillbaka till Uppsala. Träffade en trevlig medelålders kvinna som var från Knutby på bussen. Vi pratade och jag bjöd henne på öl (från taxfreen). Väl framme i Uppsala så drog vi en sväng till McDonalds och åkte sedan taxi till Tunabackar och Jennie där Ida och Bergman också var. Klockan var då runt tio skulle jag tro (tidsuppfattningen var inte den bästa om man säger så). Efter lite förkrök (efterkrök?) så drog vi vidare till Etage och fortsatte kvällen. Jag, Sara och Ylva tog nattbussen hem och slaggade hemma hos mig. Och ja, jag blev kalas men fan så roligt man hade!

Igår mådde jag piss, hyrde film och åt godis med syster. Idag är jag fortfarande inte så värst pigg. Får se om man unnar sig en kladdkaka när man kommer hem. Juste, har ju lovat att jag ska haka på Elins att-inte-äta-godsaker-förutom-på-lördagar. Nåväl, vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag fortsätta plugga. So long!

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0