H2O och Etanol

Hej folket!

Ska alldeles strax iväg så det här blir ett snabbt skrivet inlägg.

Igår tog jag det lugnt och vilade upp mig till dagens bravader, det behövs verkligen. Åkte hem till Elin och kollade lite på tv och käkade varma mackor med Elin och Sara. Riktigt mysigt och Elin visade oanade krafter när hon pajade smörgåsgrillen med armbågen. Hon är stark den där kvinnan!

Idag är det som sagt Åland och Eckerölinjen som gäller. Vi drar härifrån om ca 20 minuter och jag är taggad! Pengarna ligger i väskan tillsammans med passet (hittade inte mitt leg = panik!) och så sminket och kläder till kvällens utgång ligger i en kasse. Jag sitter här nu fullt påklädd med min älskade skinnjacka! Ta det lugnt, jag har med mig dunjacka till kvällen. Man är ju trots allt sjuk... Skönt att vi ska till Ida (Elins storasyster, där förfesten kommer att äga rum ikväll) och lämna grejer. Vilken krog vi hamnar på ikväll visar sig, men det lutar inte åt people i alla fall.

Nu ska jag lyssna på lite musik och fixa det sista. Ha en bra lördag allihopa!

Btw, fyndig rubrik va?

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0