Happy happy HAPPY!

Tittade precis på väntetiderna för granskningen av vår visumansökan. Förut var den på ca 8 mån, nu e den nere på 6, vilken ligger inom ramen för vad den ska vara. Vi hade räknat med att de tidigast skulle titta på vårt ärende i mitten av juli, nu kommer de att titta på vårt ärende SENAST den 4 juni!!!! Yippie! Så om allt går enligt planerna kan jag åka till DC kanske redan i juli, eventuellt i början av augusti. Yeah yeah YEAH! Blev så glad när jag såg att väntetiderna gått ned så jag ringde o väckte Michael....ups...men gjorde ingenting, han blev också skitglad! VAd vi längtar efter att få vara tillsammans på riktigt igen! Heja oss!

Nä nu ska jag verkligen sätta igång med uppsatsandet, annars har jag ju inget snyggt diplom när jag ska söka jobb....

Puss

Linda

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla GLAD för er skull! Heja er!

2009-03-18 @ 13:03:58
Postat av: Alicia

Vad roligt!!! :)

2009-03-18 @ 14:20:54
URL: http://thekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0