I brist på motivation....

...att skriva, mitt liv e allmänt förkylt just nu, så lägger jag upp en del videor med musik som jag tyckte om att lyssna på när jag var "ung". Jag tycker fortfarande om dem dock, så innebär kanske att jag e lite gammal...euro techno e väl inte direkt det hetaste för tillfället.... eller????? Basic element har ju faktiskt precis gjort come back så lägger upp deras nya låt med!

Melodie MC - Dum Dam Dum Emmas o min föreviga partylåt. VAd vi förfestade hemma hos Emma när gymnasiet begav sig :)




Dr Alban.....Vi alla älskade Alban...Undra om det var här min förkärlek till svarta killar inledes??


Basic Element gamla...


....o nya


Puss på er!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0