I väntan på jobb...

Yo,

Linda heter jag och är äldsta systern i Karlsson trion. Var alltså jag (mycket förvånande) som kläckte den här alldeles utsökta idén att vi ska blogga tillsammans. Vi tre är väldigt tajta och inom en snar framtid kommer vi alla att bo i olika städer. Malin bor i Göteborg där hon läser till socionom och lever studentliv.


Alicia bor I Uppsala (på ett ungefär) där hon läser sista året på gymnasiet och efter gymnasiet vet man aldrig vad som händer (eller vart fröken hamnar).


Jag (Linda) bor för tillfället hemma (med bland annat Alicia) där jag skriver min D-uppsats i nationalekonomi och jobbar 65% på ett vårdboende. Intressant tänker ni...en 26-åring som ännu inte kommit hemifrån...det e inte hela sanningen. Anledningen till att jag bor hemma är för att jag ska flytta till Washington DC i sommar och giftta mig med världens bästa Michael som jag träffade när jag var i USA som utbytesstudent.


Vi har sökt ett så kallat fiancee visum, som tar minst ett halvår att få då de ska kolla att vi verkligen gifter oss av kärlek, så därav e äldsta fröken Karlsson hemma hos sina föräldrar:) Så mitt liv kommer att bli betydligt mer spännande att följa om några månader ;)

Michael, jag o Sofie


Tja så idag ska jag skriva på min allra käraste uppsats som jag har hållt på med tok för länge, boka hotellrum första natten som Michael kommer hit (yeah!)  och sen e det dags för jobb. I love my job! att få jobba med människor e det bästa!

Hoppas ni följer vår blogg, I promise, you'll love it!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0