MAJSTOROVIC

Igår var det VM-kval Sverige - Portugal som gällde. Efter att jag, Sara, Elin, Erik, Karin och Anton kollat på Robinson så drog vi vidare till Danne. Där var också Malin, Johan och så kom Danne efter matchen, så vi blev ett litet gäng. Vi försökte heja fram Sverige till en seger (och hålla oss vakna, jag var så trött att jag håll på att somna..). 0-0 är ett resultat som vi får vara nöjda med, särskilt efter att Sverige faktiskt spelade bra. Men jag säger bara, MAJSTOROVIC! Den mannen var felfri matchen igenom, det är allt en prestation i världsklass. Jag har alltid haft backar som förebilder då jag själv alltid har spelat back. Mellberg och Törnqvist (i svenska damlandslaget) var mina idoler när jag var mindre. Nu har jag fått en tredje.

Plugg, plugg och åter plugg blir det idag. Nu har jag vräkt i mig frukost, chips och fika så energi har jag allt. Det är bara motivationen som saknas och den brukar ta tid på sig.



/ Alicia

Kommentarer
Postat av: fia

blev det inte 0-0?

2009-03-29 @ 12:33:39
Postat av: Alicia

oj, råkade skriva fel! så går det när man skriver på morgen och inte har vaknat riktigt :P

2009-03-29 @ 12:52:24
URL: http://thekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0