Myskväll :)

Idag efter att brevbäraren äntligen kommit med mitt paket drog jag iväg in till Gränby Centrum för att träffa min älskade Nina. Nina o jag har varit vänner sen vi var 9 år gamla. Det var våra pappor som jobbade på samma jobb som tyckte det var en bra idé att pappas tre döttrar och Torbjörns fem träffades och sedan dess har Nina och jag (vi är äldst) varit vänner. Vi fikade, pratade framtid och bröllop. Om allt går enligt planerna så är både jag o Nina färdiga till sommaren och då blir vi äntligen (???) vuxna på riktigt. Det e rätt skoj att vi pratar så mycket bröllop som vi gör eftersom ingen av oss e förlovad på riktigt, eller jag o Michael har ju bestämt att vi ska gifta oss men jag väntar fortfarande på det "riktiga" frieriet.....Hur som helst här följer två bröllopsklänningar som jag tycker om :) VIlken är finast? Att man kan måttbeställa kläder billigt på nätet är helt fantastiskt! Gotta love internet!





Både klänningarna är från lillys wedding, och den övre kostar $298, den undre $179, småpotatis i bröllopssammanhang!

Efter att jag hängt med Nina åkte jag o KArin o köpte färg. Karin har nämligen blivit extra pysslig det sista dygnet och målar just nu om både en hylla och en byrå. Heja heja!!!!! När vi väl kom hem till Karin lagade hon en fantastisk kycklinggryta, vars recept troligen snart kommer att ligga ute på bloggen KArin "driver" tillsammans med sin syster o mor: http://matlagarna.blogspot.com/ Vi avslutade kvällen med att goffa i soffan framför let's dance o singing bee. Vad skönt det var att det var Elisabeth o inte Laila som åkte ut idag.

Och så till dagens godnattvisa. HAr hittat en fantastisk låt med mina systrars hjältar (allra helst Alicias) Coldplay och en av mina stora idoler Jay- Z! 



Enjoy och Godnatt!

Linda

Kommentarer
Postat av: Alicia

COLDPLAY! My heroes :)

2009-03-14 @ 10:33:46
URL: http://thekarlssons.blogg.se/
Postat av: Andrea

Den forsta klanningen var finast tycker jag!

2009-03-14 @ 15:40:00
Postat av: Malin

Den första, helt klart! Oh, tänk att du ska GIFTA dig! :)

2009-03-14 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0