Platt fall

Igår jobbade jag 7-21 med 4 timmars rast i mitten. Jag har fått ett så kallat "det som blivit över" schema o jobbar lika många dagar som en som jobbar heltid, trots att jag enbart jobbar 65% + att jag oftast jobbar 5 timmar i stöten, förutom då jag jobbar helg förstås då jag jobbar 10 timmar på söndagen....suck! kämpa jag, e faktiskt bara 3 månader kvar som jag måste gå på det här, and I need the money! Under rasten igår åkte jag hem o fick god fisk av mamma, var så trött o när jag går ned för trappan efter att ha varit upp på mitt rum, halkar jag o faller handlöst. Allt jag tänker e att jag måste hålla upp huvudet o klarade mig relativt bra. Jag har riktiga skrapsår o blåmärken på ryggen och på armen, men det e ingenting mot vad det kunde ha varit.

I lördags var jag på ett 6-års kalas. Var Saga som fyllde år och oj vilket liv det var. Blev rätt förvånad att alla barn tyckte att det var så roligt att smälla ballonger...jag e fortfarande rädd för de där ballongsmällarna... Var underbart att träffa Hanna igen också, har ju inte setts sen i julas.

Födelsedagsbarnet
 födelsedagsbarnet

Hanna med Hampus (Sagas lillebror)


Ballongkrig. Martin (Sagas pappa) får sig en veva, o gömmer sig desperat bakom ett av alla barn



Mor o dotter



Söta Ronja


Hampus har blivit såååå stor!


Nä nu ska jag klura lite på min uppsats. Någon som har en bra idé om hur man ska uppskatta antalet som undviks bli feta genom en prevention i tidig ålder....let me know!

Puss på er!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0