Sol ute, en Malin inne.

Är bra typiskt att den dagen man måste trycka ändan i biblioteket så har den härliga solen bestämt sig för att lysa starkt hela dan. Alldeles alldeles underbart... Hoppas det håller i sig tills när jag ska kila hem. Får man köra en mamma Karlsson och trycka ansiktet mot skyn och hoppas på lite värme mot kinderna :)
Nu är det slutspurten inför tentan (därav mitt otroligt härliga sinne för att höra av mig. Lovar på bättring om en vecka!) - så nu är det biblioteket, en stor kopp halvljummet kaffe och hemgjorda paprikamackor för kung och fosterland fram tills dess. Heja heja!

Känner mig peppad idag, vet inte varför (säkert där den ena halvan av godispåsen som satt lite energi i damen) - men nu jäklar ska läsas! Ska iväg på Aarons födelsedagsmiddag sen ikväll (en kompis som jag stötte ihop med en gång på en busshållsplats ute i Frölunda) så då blir det till att skråla födelsedagssång och mysa lite. Ska försöka att inte ge mig på några höga toner i likhet med karaokekvällen i maj 2007 bara (Jannika och Birgit vet vad jag pratar om..) ;) Saknar!

Puss på er så länge.

Malin





Kommentarer
Postat av: Linda

Heja heja!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 15:50:18
URL: http://tallandfabulous.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa, heja heja!

2009-03-17 @ 17:06:09
Postat av: karin

Längtar tills du kommer hem!

2009-03-17 @ 17:27:50
URL: http://matlagarna.blogspot.com
Postat av: kusin fia

när kommer du hem? vid påsk?

2009-03-17 @ 20:12:20
Postat av: Malin

längtar jag MED! då får mysas!

kommer hem den 9:e april och stannar till den 19:e. dejt kusin?

2009-03-17 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0