Söndag för äldsta systern Karlsson

Tjo,

nu är klockan 22.30, och jag har precis klivit in genom dörren efter ett låååångt arbetspass som startade klockan 8 imorse och först klockan 20,45 fick jag gå hem. Jag hade iofs 2,5 timme rast i mitten, vilket jag tillbringade på gymmet *duktig*. Jobbet var fantastiskt som vanligt, Camilla bakade muffins, jag städade och vann för en gångs skull i yatzy. Tjafsade lite med Michael i bilen på vägen hem, verkar höra till att söndagen e lite av en tjafs dag. När vi var tillsammans i DC var det vår mys dag......HATA långdistans!

Efter jobbet mötte jag upp min älskade KArin på MAX, o vi avnjöt ett välförtjänt mål efter en lång arbetsdag.

Nedan dagens godnattvisa, som jag gick o sjöng på hela kvällen igår på jobbet. Mina tanter uppskattade speciellt min fina Baloo dans ;) Denna låt är även pappas absoluta favorit på julafton :)



NAtti!

Linda

Kommentarer
Postat av: KArin

Darling! Jag tycker tt det är vackert att varje gång du skriver mitt namn är det KArin och inte karin. hahaha... Love you!

2009-03-16 @ 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0