Söndagsångest? No way!

När jag gick på högstadiet så var söndag alltid lika med ångest. Jag gick bara runt och mådde allmänt dåligt för att helgen snart var slut. Men nu älskar jag söndagar! Man kan sova hur länge man vill (oftast) och man har inga planer utan kan ta dagen som den kommer.

Idag tänkte jag plugga och städa, kanske inte det roligaste men det behöver göras.Dammråttorna börjar ta över mitt rum = dags att plocka fram dammsugaren. Men först tänkte jag unna mig en brakfrukost framför en bra film. Så skönt att varken vara bakis eller speciellt trött då jag la mig tidigt igår.



/ Alicia

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

söndagar är tråkiga:p

2009-03-15 @ 13:09:46
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0