Stockholm

Tjo!

Så väldigt förkyld begav jag mig av till Stockholm igår för att fira Linda igår och Joanna idag. Det blev "tjejkväll+Anders" hemma hos Linda, vilket var skönt för hade då inte pallat med någon utgång... Det bjöds på god mat, rödvin och choklad-hallontårta till efterrätt. Yum! Satt o pratade om allt möjligt tills gästerna gick hem vid halv tolv. Lindas syster Maria stannade kvar o de två pratade o drack tills klockan 3, medan jag sov o vaknade i vartannat.

Viktoria, Maria o Linda i köket



Maria o Anna chillar


Jag o Malin i soffan. Första gången nya toppen från vero moda används i officiella sammanhang



Sötaste paret!


Idag var det våffellunch hemma hos Joanna med hennes familj. Mysigt o gott!

Gammal bild på Joanna från Jay-Z i somras, knäppte ingen ny idag


Ska sussa nu, e rätt dosig av min förkylning fortfarande. Lovar att skriva roligare inlägg framöver!

Nattvisa - han e från DC :)



Puss
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0