Studie- och krogbesök

Imorgon ska jag, Amanda och Emma (två tjejer i min klass) åka till Stockholm. Vi ska nämligen på studiebesök hos Svenska Dagbladet. Det ska bli riktigt intressant och då jag har fått upggiften att ta med kamera så kommer lite bilder upp här i bloggen. Efter studiebesöket så blir det lite shopping och strövande i huvudstaden. På kvällen är det utgång med Ylva, Sara och Evelina som gäller. Det ska bli riktigt roligt då jag inte har varit ute på länge (okej, en helg men ändå...). Drinkar, shots, öl, cider och massa dans ska det bli! Hm, är nog inte bra att blanda sådär mycket så det blir nog att försöka hålla sig till ett par i alla fall. Nåväl, imorgon kommer bli en grymt rolig dag och jag är taggad!

Godnatt folket, nu är det dags för den här damen att prova kläder innan hon ska däcka i sängen.

/ Alicia

Ps. ANROPAR MINA SYSTRAR! SKRIV LITE INLÄGG NU FÖR SJUTTON! Älskar er! :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad kul:)

2009-03-13 @ 10:04:07
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0