tjo

Tja idag har varit en halveffektiv dag. Jag har estimerat de indirekta kostnaderna relaterat till olika åldersklasser och till BMI-status med hjälp av en artikel från Persson och Ödegaard (2005). Sen så pratade jag med Michael på skype i över en timme. Vi är så glada nu och Michael tycker att jag ska komma så fort jag bara får. Men har ju lovat att jobba tills i mitten av juli så det antar jag att jag gör. Behöver ju som sagt pengar, får ju inte jobba i USA på minst 3 månader o Michael kan ju inte finansiera all min shopping...;L

Nu ska jag sätta mig o titta på vilka direkta kostnader jag kan komma över. Känns som att jag börjar närma mig slutet på den här skiten, men det går så trögt. Om två månader har jag redan haft mitt seminarium, shiiit! Sen har vi fram tills den 6:e juni att förbättra uppsatsen och efter det så betyg sätts den. Sen e Linda Karlsson civilekonom, för uppsatsen SKA in! Imorgon ska jag träffa min handledare också, ska titta över vad jag ska diskutera med honom. HAn kan hjälpa mig han....

hmmm, luktar visst mat därnere, ska ner o kika, kanske bjuds på ngt gott ;)

Puss på er!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0