Underbara vår

Kom precis innanför dörrarna efter att ha suttit och försökt hålla ögonen uppe i biblioteket. Kom ju på att jag glömt min kära dator hemma så kunde inte skriva en sammanfattning som jag tänkt på de böckerna jag läst. Så då hamnade man här - i den där härligt sköna bäddsoffan som osar 'inte bra alls' långa vägar. Men jag ska inte såsa mig (lovar!). Ska köra ett intensivpass här nu och skriva skriva och sen unna mig en macka eller två däremellan. Och mat, ja mamma, jag äter som jag ska ;) (är faktiskt ordentligt med fibrer och kraft i havregrynsgröt, oh ja ;)).

Gick på vägen hem förbi en hel drös som lagt sig på en av grönområdena här i närheten - gud vad skönt. Hoppas verkligen det här vädret håller i sig till nästa vecka, då vet ni en som kommer ligga som en persa här ute på gården och ha sig. Mmm.. Knipa!

Tänkte lägga upp ett litet klipp med något som muntrar upp lite i (soliga) vardagen...

http://www.youtube.com/watch?v=lmDTSQtK20c

http://www.youtube.com/watch?v=WGOohBytKTU

Puss / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0