Sjukling

Fan, fan, fan, FAN! Ursäkta språket, men jag blir så sjukt less på att jag alltid lyckas bli sjuk när jag ska göra någonting roligt. Nu sitter jag här, invirad i mitt duntäcke, med feber och tycker allmänt synd om mig själv. Ibland får man faktiskt göra det. Det blir nog bara att åka in och filma slutscenen och åka hem igen. Mer kommer inte kroppen att orka... I hate this shit på ren svenska. (Hö-hö..)

Något som är bra med att vara sjuk är att man blir ompysslad. Får maten serverad framför teven, får halstabletter, strumpbyxor, godis, te (tack mamma) och en ramlösa (tack Linda). Men jag föredrar helt klart att vara frisk och laga mat, köpa mina egna strumpbyxor och godsaker.

Nåväl, nu ska jag fortsätta klaga lite för mig själv och hänga lite på facebook. Jag och syster Linda (med Malin tätt bakom oss) är nog två av Sveriges största facebook-nördar.

/ Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0