Långhelg

Hej hopp gummisnopp!

Idag är det studiedag vilket innebär att jag är ledig. Jag klagar inte, så grymt skönt att kunna sova ut (till nio). Snart blir det lite frukost och sen tänkte jag faktiskt sätta mig och plugga lite. Det är ju trots att studiedag. Vi fick vår hemtenta i (existens)filosofi igår, lite klurig men det ska nog gå bra!

Igår efter skolan så åkte jag, Amanda och Emma ner till stan och handlade lite inför kvällen. Pasta Carbonara (med Emmas jättegoda påhittade sås) och kladdkaka med grädde blev det. Men det roligaste var att spela monopol, ni vet det där när man har en kortläsare och kort istället för pengar?! Sjukt roligt var det i alla fall och JAG VANN för första gången i mitt liv på monopol. Grattis mig!

Idag blir det som sagt en lugn dag, eller nja... Kanske drar iväg ikväll, det beror på hur förkylningen är. Imorgon är det Eckerölinjen och Åland med brudarna som gäller. Jag längtar!

Måste säga att det var kul att ni gillade Måns Zelmerlöws akustiska version av Hope and Glory.

/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0