Saturday night live - Göteborg.


Sitter i min härliga bäddsoffa och äter lite kladdkaka efter att ha storstädat hela rummet. Duktig! Eller ja, är något av en dold talang också att lyckas stöka ner så pass mycket på denna lilla bostadsyta, men nu kan man gå runt i rummet utan att ta stora kliv över väskor och tvätthögar. Haha.. complete happiness. Hopplös.

Såg att det var melodifestivalen ikväll... Har inte direkt följt det i år (trots att jag kommer från en familj och vänskapskrets där det är något av en tradition. Hade inte vi en sån där "ge dina tänka poäng-tidning" för något år sen?), men kanske ska försöka lyssna med ena örat ikväll och mysa lite :) Jobbar på ett äldreboende här i närheten, älskar det!, och några av de boende har ordentlig koll på vilka det är som ligger där uppe i täten, så har lite säker insiderinformation att gå efter ;)
Mest troligt är att det är en Malin som vaknar upp runt sisådär klockan ett inatt efter att ha slumrat till vid pausen... Haha, man är väl en Karlsson trots allt. Vi har en förkärlek till att somna till i sköna soffor och fåtöljer (kan vara bra att veta vid en eventuell inbjudan) ;)  

Annars har det varit en seg dag för den här damen, skulle försöka mig på att läsa lite (har en tenta den 23:e), men det har inte gått så bra idag. Så imorgon ska lunchlåda packas och sen blir det till att trycka ner ändan i biblioteket och sitta där tills det stänger! Heja heja, som storasyster brukar säga.

Nej, nu ska jag upp och fajtas för en plats i köket. Försöker skriva snart igen.

Puss!

/ Malin.

Ps. Saknar er kvinns!



Mina underbara systrar - och bästa vänner - på förra årets kryssare. Snart påskhelg och en välbehövd Uppsala dos. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0