Discobitch - C'est Beau La Bourgeoisie

Ojojoj... Fick världens nostalgitripp precis, om man kan kalla det när det gällde något som hände i september förra året. Då var jag nämligen i Paris med tre vänner, en resa som är omöjlig att beskriva i ord. Den mest galna, underbara, roliga och spårade resan någonsin! I alla fall så var det en låt som spelades flitigt när vi var där, både på klubbarna och i affärerna. Förgäves försökte jag hitta den när jag kom hem. Till slut så slängde jag in ett inlägg i ett forum och lite av refrängen som jag trodde var rätt, och frågade om någon visste vilken låt jag menade. Jag har sedan dess inte varit inne på forumet då jag helt enkelt glömde bort det, men för några minuter sen så loggade jag in och såg att någon hade letat fram låten!! Så nu har jag suttit här och lyssnat på den säkert fyra gånger och alla minnen bara väller fram. Emma, känner du igen den? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0