Sotade ögon

En väldigt slapp skoldag idag, lektionerna ger inte så mycket direkt. Filosofilektion på morgonen som i stort sett gick ut på att vi skulle fördriva tiden, inte mig emot. På eftermiddagen så kom en kvinna med efternamnet Hellström från en reklambyrå (som jag inte minns namnet på) och föreläste. Jag och Amanda laddade med kladdkaka och grädde så vi var på hugget. En riktigt intressant föreläsning faktiskt, reklam kanske skulle vara något. Nja...

Efter skolan så åkte vi ner på stan, hämtade ut Amandas skor och sedan träffade jag min vän Joakim en stund. Satt vid slottet och snackade, riktigt trevligt. När han sedan åkte hem och jag väntade på skjuts hem så gick jag in på makeup store. Jag vann nämligen ett presentkort på 500 kr där för ett par veckor sedan. Det blev en ögonskugga, eyeliner och pensel för 505 kr. Jag fick även mina ögon sotade så jag vet hur jag ska göra. Återstår att se hur jag klarar av det...





/ Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0